2009-10-08

Nervöst

Helgen som gick var ju lite rörig, med Trollungen sjuk och svampförgiftad hund, så den jobbansökan jag skulle skriva blev det inte mycket gjort med. Men i måndags ringde jag på tjänsten, i elfte timmen, men ändå i tid. Det var ett trevligt samtal och efteråt skrev jag ihop min ansökan, fick den på lådan och igår ringde de, jag ska på intervju idag. Så nu är jag nervös, jag vill ju så gärna ha jobbet och jag vet att det är nu det börjar närma sig ett besked, förvisso är detta den första intervjun, och hon som ringde sa att de skulle ha minst två omgångar, men jag är i alla fall med än så länge. Nu handlar det om personkemi och åt det kan jag inget göra, det ända jag kan göra är att svara ärligt på alla frågor, ställa en och annan, och hålla alla tummar jag kan...

Inga kommentarer: