2012-07-05

Torsdag nu igen

Vi har en himla tur som har Farmor och Farfar och att de "bor vid havet" så här års. Trollungen och "Geten" är där idag och jag vet att i alla fall Trollungen badat mest hela dagen. Själv mår jag kass, men kan ändå njuta i skuggan och passar på att lyssna på "Sommar i P1", jag ligger som vanligt efter, men idag hinner jag nog med 4 program, så det närmar sig.

Att jag ligger eller sitter i skuggan är det väl ingen som är förvånad över och att jag hittar ett och annat guldkorn och några ljusglimtar borde alla veta vid det här laget. Idag gläds jag som sagt att dottern kan vara vid "havet" och att jag kan vila mina ögon på den vackra buske som blommar så vackert och ikväll kommer sprida en underbar doft i trädgården. Det finns mer att vara glad över, alla ni som följer mig på min väg, som står ut med mig precis som jag är och det är bara en liten del av att som gör livet värt att leva.


Inga kommentarer: