2013-03-15

Näsblod

Det blev ingen skola idag, då det var en sliten tjej som somnade i soffan igår och började dagen med att blöda näsblod, det sista är en gen som visar när någon haft lite för mycket, stressat eller är sjuk, som hon fått från båda sina föräldrar. Nu är väl inte jag den som blöder näsblod så ofta, men två av de jag älskar mest på min sida gör det och hennes far lika så. Vi har haft en fredagsmiddag, och snart blir det mer mys. Jag har haft besök av en supergo vän, vi kunde njuta av kaffe och sol i ca två timmar, det ärär ett guldkorn att lägga till samlingen, och en ljusglimt, när man har en superpigg dotter hemma. Trollungen var ute ich lekte nästan lika länge och det var ett skönt bevis. Imorgon blit det handboll, Trollungen är utlånad som "tung" förstärkning till Deje, hon ska stå i mål, i en cup hennes lag inte ska vara med i och då Deje har lite lite tjejer och ingen som vill stå i mål passar det utmärkt. Jag tror det kan bli ett lagbyte till hösten, men än är det långt dit, men jag skulle gilla det. Det är en super bra klubb hon spelar i nu, men jag skulle få träffa en av mina vänner lite oftare och det gör minast två i en smäll.

Inga kommentarer: