2013-07-31

Semester

Hade inte tänkt att fortfarande ha ont i bihålorna, men det har jag. Men e nligt tre läkare på VC är det bara att vänta och se. När jag ändå lyckats få en tid visade jag mina tår och en knöl på foten men det var ju en akuttid och jag borde ju förstå attdet är sånt jag ska ringa till reumatomogen om. Ja om nu de var intresserade av att få ordning på mig så, men de säger ju bara vänta och se de också. Nu har vi ändå hunnit med en badutflykt, jag och Trollungen och en av de Supergoa och hennes två troll. Maken har fixat ny pool och vatten i den, och sen har det badats trots att det inte var många grader, isbjörnarna hade tyckt var kallt. Vi har även haft besök av Morbror I, så nu är det snart el i lekstugen, som ska bli en mys- och filmstuga. Idag ska "Geten" klippas, vi ska till Öa för fika, bad och lek och Maken ska jobba en stund.

Inga kommentarer: