2013-02-03

Lite bilder och en dag äldre

Så har jag blivit ett ålder äldre, och kalas blev det trots att jag slog i golvet som en fura och nog fick en liten hjärnskakning och idag varken kan sitta eller gå, rumpan gör grymt ont. Men dagen och kvällen var fylld med ljusglimtar och gulkorn och det är ju det som räknas. Så vad gör det när jag fått krama några av de bästa och fått massa fina paket med kanosaker, mycket på önskelistan kan nu strykas, men den är lång och fylls ständigt på med nya saker...

 
Trollungen vet vad hennes mamma vill ha, att få så fina saker av en som håller på FBK, det är kärlek det <3

En av alla fina presenter från Mams

Boken från Öa, pärlplattan av Trollungen och ett kuvert från Kumla, dessutom fick jag en massa blommor, en fritös av Paps och M och den obligatoriska röda rosen av Paps.

Maken är lika bra som alla andra på att ge mig presenter;  
Före


Efter

Dessa fick jag av Maken och Trollungen Förutom detta ramlade det in ett vykort från Stockholm och ett och annt presentkort och massor av hälsningar via FB

Inga kommentarer: