2013-06-29

Sommarlov

Igår fick Trollungen äntligen sommarlov på riktigt, 6 veckor väntar nu på att fyllas. Första veckan ska hon tillbringa "vid havet". Idag har hon fått sin mor att shoppa loss, det blev skor till oss båda, pyjamas x2 till Trollungen, varsina solglaögon mm mm, fika blev det självklart och nu är det dags att ta tag i packning av allt och lite till. Min vecka har annars handlat om oro över vad som händer i min kropp,lämnade prover i måndags och i tisdags mitt i lunchen med en trasig kassaapparat såg jag att reumatologen sökt mig. Efter jobbet hade de sökt mig minst 6 gånger och lämnat meddelande om att mina prover var allt annat än bra, och att de skickat ett brev. Jag ringde upp i onsdags och de vet inte vad som hänt men plötsligt har mina prover stigit oförklarligt och nya prover ska tas på måndag. Så nu snurrar många frågor och tankar i skallen. Det är tur att jag har mina nära och kära och praktikplatsen, utan dessa hade jag nog blivit tokig av ovissheten.

Inga kommentarer: