2014-04-01

Det händer inget men går i 110

Vi var till Stockholm och såg "Spök", vi han även träffa Fikarkungen och världens bäst bästaste Gudmoder, förra helgen. Men lyckligaste var Trollungen över ett papper med en kram och autograf från han som har huvudrollen i "Spök". På vägen hem var vi på "Åbergs museum", där "Trazan" själv tog imot och hälsade oss välkomna. Det var ett väldigt trevligt besök och vi lär återkomma, där hittade vi ett påskägg och en bok med sånger och noter och både Maken och Trollungen fick autografer. Denna helg har handlat om kalas, ägg, vardagslyx och att känna sorg över att vara så nära men ändå så långt borta. Det är svårt att förklara sånt man själv inte förstår för en som snart är 10. Jag har svimmat i badrummet, i carporten och på några fler ställen. På torsdag ska Maken med mig till reumatologen, för nu har även hans tålamod tagit slut. Nu har jag varit sjukskriven sen december och inget nytt under solen. Mår minst lika dåligt som då, hjärtat har dessutom tagit skada av blodbristen. Så visst händer det saker även om jag mest sover. Har fått tid gör op av foten, det blir i maj. Då Trollungen finns med både på Instagram och Twitter gör jag det också, och på Instagram är jag mer aktivt än här just ni.

Inga kommentarer: