2014-04-24

Ondare än ondast

Jag var nog ganska kaxig igår när läkaren sa att jag fick ta 8 tabletter/dag och jag sa max 4st. Jag kommer inte att erkänna för honom att han hade rätt. Men jag har turen att ha goa vänner och nära och kära, idag kom fru Hocky med en kanna kaffe, det är sann vänskap det. Mams fick lyssna på snurriga mig i väntan på att jag fick ta en tablett, det är kärlek det ♥ Tyvärr har jag för ont för att orka sova och är lite för påverkad av smärtan för att orka läsa. Tur att det finns skugga och att Trollungen laddat ner en spellista åt mig. Är rätt stolt att jag inte slängde mina "raggisar", även om jag lovade Mams det, det är ju bara hål i ena och jag behöver bara en över den opererade foten.

5 kommentarer:

Malla17 sa...

Jag förstår nästan vad som var fel i foten

Tina sa...

Förstår att det är svårt Trollungen ♡♥♡
Läkaren hade också svårt att förklara och förstå.

Tina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malla17 sa...

Hoppas set blir bättre

Tina sa...

Klart det blir, men det tar lite längre tid pga min PsA.