2007-11-09

Fredag jippi...



... var det första Trollungen så när hon vaknat, denna dag. Hon har längtat och väntat på att denna dag ska komma, för idag ska hon ge morfar paketet. Hoppas han blir lika glad som hon tror, över hennes present. Denna vecka har hon nämligen pysslat och fixat med gåvorna till morfar, farfar, pappa och Kumla Tommy, han är ju pappa till hennes H och då måste han ju oxå få ett paket...

Själv har jag förutom pyssel och planeringen av det trollungen ville ge bort, det är inte alltid enkelt att komma på hur man ska tillverka hennes idéer... varit till Clarahälsan, företagshälsovården, och det var ett bra möte, ett riktigt bra möte. Nu är planen att jag den 13 dec ska träffa företagsläkaren och sen får vi se vad som händer, men tanken är att jag ska komma igång med nått slags jobb i kommunen. Men som allt annat så hänger det på vad handkirurgen i Örebro säger den 22 nov. Just nu har jag ont ont ont, i både handleder vä armbåge och ryggen, effekten av sprutorna i den sistnämnda höll i 8 veckor, och det får man vara glad över. Jag tror att vädret är en orsak till värken, för det låter som om alla har ont och mår sämre, ljuset eller mer bristen av sol och ljus... Hur som, nu är det fredag och vi ska till Örebro, och Ånnaboda JIPPI!!!

Inga kommentarer: