2007-11-27

Jul, födelsedag och en operation


Frågan är hur jag ska hinna, trodde jag hade gott om tid och att jag var väl förberedd på dec 07, men det var innan jag var till Örebro och handkirurgen där. Så nu gäller det att gör allt jag skulle ha tid för i dec före den 5:e för den 6:e ska vänster hand opereras och sen är det ingen som vet vad jag kan göra, så nu gasar jag och sen får vi se var jag han. Att det sen som salt i såret kom en konflikt, en där parterna står långt ifrån varandra och där lösningen inte är så enkel, att denna konflikt sen ledde till ett förtroende som nu mer inte är i topp, det gör ju inte saken bättre. Men vem har sagt att livet ska vara lätt??? Jag försöker tänka som Alfons farmor, för hon säger att det är bra att ha tråkigt, för hur ska man annars veta när det är kul...


Kul hade jag idag när jag var med Trollungen på dagis, det är tur att man har en solstråle som sprider glädje och värme. Ska snart hämta hem henne och sen ska vi göra plättar. Maken han är på väg hem från Stockholm, så han är förmodligen hemma lagom till Trollungen ska bada.

Inga kommentarer: