2009-07-24

Mammigt

Trollungen har en förmåga att känna av när jag har mer ont och då vill hon helst vara under skinnet på mig, vilket jag inte har något som helst tålamod för. Så är det just nu. Därför blev jag väldigt glad när hon idag valde att vara hemma och leka när jag och Mams skulle åka till Karlstad. Det var efter att vi öppnat våra Christina-paket, jag och Trollungen, Mams fick mat på stan och fika det gjorde vi hemma, så imorgon ska vi hitta på en utflykt för att fika...

Nu fick jag en utflykt till stan med bara Mams och jag erkänner att jag tycker att det var det bästa som kunde hända, jag och mamma utan gubbe och unge, det blir inte bättre än så när man ska gå i garn- och klädaffärer. När det blev matdags så mötte vi dem på Bergvik där vi alla blev mätta och belåtna.

Vad vi fick i paketen, ja det ska jag visa er när jag fått det på kort, men det handlar om garn och Trollungen har fått en ny favorithatt, och jag kommer att få en ny halsduk...

Inga kommentarer: