2012-09-22

Slut på mer än veckan



Igår hade vi kombinerade fredagsmys och filmkväll efter Trollungens önskemål. Vi liksom väldigt många andra åt tacos/tortillas och så hade jag lånat första filmen i trilogin om "Narnia" Det var en mycket uppskattad kväll av oss alla och vi ser redan framemot att låna del två, även om det var grymt spännande och läskigt.

 

 I tisdag lyssnade jag till kroppen så med sorg i hjärtat och tunga steg lämnade jag min praktikplats på Naturum och inser att de sista dagarna gick rent på envishet och vilja. Det är helt enkelt för tungt för min kropp, men vilka trevliga människor och vad kul det varit att besöka "verkligheten".

Idag kommer Killarna det blir "Körslaget", familjepizza och en massa fnitter, och förhoppningsvis så sover de sött och utan hemlängtan, vi lämnar tillbaka dem i morgon. Då det blir äppelplockning och ev en träff med en Schäfer för "Geten". "Geten" blev attackerad av en vid Makens jobb och nu är tanken att hon ska få tillbaka lite av sin självkänsla och sitt självförtroende och jag ska göra äppeldricka och äppelpaj.

Inga kommentarer: