2013-01-06

Lyckades!

Att ligga utslagen i soffan idag gör jag med ett leende på läpparna och ett varmt hjätra. För igår gjorde jag nått som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva för något år sedan, jag åkte slalom. Att jag dessutom fick vara med om att "frälsa" Trollungen gör ju inte saken sämre. Det var "Dömle light night", det var marschaller, discomusik, lampor som blikade, fyrverkeri, hamburgare och dryck, ett kanonarrangemang. Men det stora var att Trollungen bara ville åka, första åket var lite tufft men sen ville hon bara mer och mer och hon lärde sig svänga. Beviset att det verkligen var lyckat fick vi i morse när Trollungen kommer upp och vill till backen idag, men hon får nöja sig med att leka med bäst bästaste vännen och gå på ett kalas. Jag har som mål att tvätta håret och få på mig strumpor innan kalaset. Njuter verkligen av detta och ser framemot flera underbara slalomupplevelser.

Inga kommentarer: