2013-12-31

Bokslut eller inte...

Det är nu jag borde göra en massa tillbakablickar, plocka fram det bästa frpn 2013 och reflektera över tiden som gått. Men nä varför upprepa en massa, kan bara konstatera att även detta år har vi gjort en massa, träffat nära och kära, haft bar och mindre bra dagar och att tiden går fortare när man har roligt. Sen borde jag väl göra nån form avtankekarta inför 2014, men även det hoppar jag över, vi får helt enkelt fylla dagarna med bra saker, fortsätta letagulguldkorn och njuta av ljusglimtarna. Jag och de jag älskar mest önskar er alla ett Gott Nytt År!!!

2 kommentarer:

HusetBus sa...

Min ljusglimt har varit att få träffa dig! Minus är ju att vi är skröppliga titt som tätt, .både du och jag. Men jag är en stönlort som vägrar låta sånt dret som ont i kroppen hindra mig. Jag hoppas på att du får ny energi och kommer tillbaka med liv och lust, snaaart!!
Ha dä gött!
Kramis Anja

Tina sa...

Det är bla glädjen att ha dig och "Ilanda" som gör att jag orkar kämpa. Självklart är de jag älskar mest och nära och kära det viktigaste, men sen kommer "jobbet".