2014-01-03

Eurosport och soffhäng

Jag är tämligen trött på att vara just trött, och nu är frågan om det inte slagit runt totalt, väljer att se dagens skidor på "Eurosport" med sina reklamavbrott, men jag gillar han som snackar. Den mannen kan nog få mig att tycka det är intressant att se målafärg torka. Efter en natt då jag varit dödstrött men inte fått sova så mycket, så kändes det gott att Trollungen sov till 10, jag somnade vid 03.30 och har varit vaken flera gånger, men en dag till i soffan står på mitt program, så det funkar nog. Ska väl servera nått till lunch och ev rasta "Geten", även om mitt mål är att Trollungen går ut med hunden. Undrar om jag har något hemma att muta henne med, hade hoppats att brevlådan skulle innehålla ett paket med filmer idag, så vi kunde poppa popcorn och se en film, men nä inga filme. Tänk att det redan är fredag och på måndag är det vardag igen. Jag är förvisso sjukskriven och ska undersökas med divkkameror på måndag, så jag avslutar hela jullovet med att på söndag rensa hela systemet med fyra liter dryck på lika många timmar. Hoppas att det innebär att jag sen kan få den/de påsar blod jag behöver, eller att de hittar vad som är fel och att de åtgärdar det. Men hur det än är så myser vi av de dagar vi har kvar av lovet.

Inga kommentarer: