2014-07-10

Inpulsköp

Igår var det så onsdag och nu våndas jag, vill ju så gärna ha det jag tror är ett drömjobb, imorgon vet vi om det blir att smälla en kork eller inte. Jag vågar knappt titta på telefonen men gör det i ett. Så snälla knyt tummar och tår! ♡

Efter intervjun köpte jag med mig K-stads goaste glass och for till havet, Trollungen hade sovit kvar hos farfar och farmor och hade som vanligt fullt upp. Först var hon på barnaktiviteterna de har varje förmiddag nu under högsommaren och sen var det bad som gällde.

Jag höll mig igår hos de bäst bästaste vid havet, där finns allt man behöver, som skugga, kaffe, trevligt sällskap, kyl och frys, för att nämna något och jag slipper sand och att trängas med drygt 3000 andra...

Så till mina inpulsköp, igår fick jag syn på chansen att gå två och betala för en på "Västanå teater", så det blir en sväng till Sunne ikväll för att se "Nils Holgersson".

Inga kommentarer: