2009-06-02

Vattenpark

Så har vi fått smaka på det där med sommar igen, men lagom till att poolen, den nya lilla, som sprutar vatten om man vill, är på plats och provbadad så kom regn och åska. Men innan det så han vi prova den vattensprutande blomman som Trollungen köpt för minst ett år sedan, men som hon då inte gillade, nu är den poppis. Vi firade även morsdag med glassbakelser på Bomsta, där Farmor och Farfar var under helgen. Trollungen badade, liksom Hunden, och vi andra njöt av vädret i skuggan eller solen. På hemväg fick jag mina morsdagspresenter, jag hade önskat mig mera vattenleksaker, och fick en lila blomma som även den sprutar vatten, hade en groda som favorit, så den ska jag köpa. Ska nog anlägga en vattenpark, Maken har sågat ner körsbärsträden, vi ska flytta dit tvättvindan, men den får nog trängas med alla vattensprutande blommor mm.

Inga kommentarer: