2011-04-20

Dymmelonsdag

Trollungen lider av halsont och lite feber, så idag ska vi till VC och kolla det hela, sen får vi se hur det blir.

Själv mår jag kass i mina leder, men främst är det nacken som spökar, den ska jag till Säffle med imorgon, de ska ta nya bilder, då det visat sig att de på akuten bara uteslutit blödningar och inte kollar skelettet, så det ska de göra imorgon. Tur att Svärfar finns så att han kan köra mig. Trollungen kan förhoppningsvis vara på fritids, då de ska ha påskparad, ev får vi kalla in Farmor, så att Trollungen bara behöver vara på fritids under själva paraden, men allt hänger ju på vad som kommer fram på VC och om hon har feber eller inte.

Hoppas att solen ska hitta hit, de lovade det på radion, för jag är bra sugen på att sitta ute och dricka mitt kaffe och njuta av vårblommorna som äntligen hittat upp i gräsmattan. Hittade ett citat/uppmaning på nätet som jag delar med mig av; "Samla vårtecken, de är snart ett år borta" okänd

Inga kommentarer: