2014-02-20

Slalom, OS och vila

Jag och katten ligger i soffan och ser på OS, det blev stolpe ut i backen. Men Trollungen är i #Dömlebacken och åker slalom, önskar jag orkat vara med. Men jag vilar mig i form, imorgon kommer en av de bäst bästaste och på lördag ska vi åka "slalomdisco". Känns som ett bra sätt att börja sportlovet på, det ska fyllas med slalom, tjejhockey,"Disney on ice" och en hel del till. Så att vila idag känns helt rätt, ska försöka orka besöka ICA med Maken ikväll, finns önskemål om mat i helgen och om jag handlar idag kan jag laga mat imorgon, så det bara är att värma på lördag. Det gäller att planera när orken inte finns. Om nu någon undrar hur jag ska kunna åka slalom på lördag så är vi fler, men något åk ska det bli, sen är det glädjen att få vara med Trollungen som gör att jag satsar på det. Nu blir det curling och hockey...

Inga kommentarer: