2008-10-15

Kärlek

Träningen är kul, jobbig och svettig, idag har det handlat om träningstorg, något jag inte brukar gilla, men idag fick jag prova på en sån där stor boll och plötsligt var det kul. Konditionen är inte i bott, bara nästan, men om fyra veckor kommer den att vara bättre. Handträningen är inte jobbig, bara skön och bäst är paraffinbadet innan, och det avslutade denna dag. Parrafinbad handlar om att man doppar händerna i varmt paraffin och sen stoppar man händerna i plastpåsar och sen i "grytvantar" utan tummar. Parrafinet värmer händerna och lederna, det är helt fantastiskt, efter ca 10 min är det dags att ta bort parrafinet och sen är det rörelseträning som gäller.

Precis innan handträningen ringde Maken, han undrade var jag var, han var vid hotellet, så jag skyndade dit och där var han med en värmedyna, storlek större, det är kärlek det...

Inga kommentarer: