2007-10-22

Lätt vunnet...

Den veckan jag vann är nu ett minne blott och glad är jag för det, jag hade lite småont i handen när priset delades ut, det visade sig vara inflammation i en senskida i handflatan. Det småonda blev allt värre och i torsdags stod jag inte ut utan ringde reumatologen. Det skulle ju bli lättare nu under hösten, då de har tre fasta läkare, och visst jag kom fram på telefontiden utan att sitta i kö. Men det första sköterskan sa vara att det finns inga tider denna vecka. *SUCK* Som tur är hade min läkare en annan åsikt så jag fick komma efter lunch. Läkaren som satte en spruta i handen förklarade att han inte kunde bedöva då det är trångt i handen och sen sa han att det är en av ett par sprutställen som gör ondast. Ont hade jag sedan tidigare och jag trodde jag skulle svimma när han undersökte var han skulle sätta sprutan, och sen var det bara klart... Smärtan hade jag kvar, den lättade något under lördagen, blev än mindre i går och idag vaknade jag smärtfri...

Inga kommentarer: