2007-10-16

...och priset är en hel vecka



Hösten är verkligen här nu, ena dagen är det kallt men med ett strålande väder, nästa är det dimma, regn och rusk, det blåser en massa och är vindstilla i en salig blandning, men det är ändå härligt med hösten. När vi lämnade Ånnaboda för denna gång frågade jag maken om vilken vecka vi var på väg in i och fick svaret 43. Jag svalde det och var bara lite besviken för det skulle ju innebära att jag och trollungen inte skulle hinna med vår resa till mormor. Men å andra sidan är det mycket kul som är på gång. Helgen som kommer ska vi till Arvika på konst och museumresa, med Kumlingarna. Sen är det höstlov och då kommer stora kusinen och mormor, kan inte bli bättre. Men så sa syster yster att de kommer inte alls om en vecka, det är 14 dagar tills de anländer. Gu´så skönt, jag vann en hel vecka och den ska jag ta till vara.


Här följer en mörk film, men musiken värmer en mammas hjärta, och bilden visar vad det blev av "omelett"


Inga kommentarer: