2008-12-07

Göteborg



Så är vi åter i Värmland, efter att haft det riktigt bra i Göteborg. Jul på Liseberg är precis så juligt som det kan vara, och Trollungen älskar ju karuseller precis som sin pappa, så vi var nöjda alla tre. Kompisen H och hans föräldrar gillade denna resa de med. Det var bara en miss, vi hade inte koll på att vovvar inte var välkomna in på Liseberg, men det löste sig genom att Maken gick med Vickan till hotellet och så sov hon sött där medan vi roade oss. Trollungen tog en enda lott och vann stjärnvinsten, 4,5kg chips... sen ville hon inte ta fler lotter, hon hade ju redan vunnit.



Universeum är ett ställe man ska besöka många gånger, och vi lär återvända för det är verkligen ett ställe för hela familjen, jag gillade fikat bäst, men så var det endast det jag gjorde, jag var ute med Vickan, Maken fick leka med Trollungen. Men han missade fikat, för då var han ute med hunden, en bra fördelning tycker jag.



Tågresan gick bra både dit och hem, jag är stolt över min Trollunge, hon sov sött på hemresan och trots resfeber på nerresan så gick det jättebra.

Inga kommentarer: