2010-09-06

Dan före op

Så här dagen före op har jag försökt få allt det där gjort som jag tänkt skulle vara gjort innan jag imorgon åker till Torsby. Först på programmet stod provtagning, så det fixade jag direkt efter att jag lämnat Trollungen. Efter att ha varit hem och gått ut Hunden tog jag vägen förbi biblioteket och slog två flugor i en smäll, jag röstade och lånade några böcker. Sen stod det guldstjärnor på min lista, viket visade sig vara omöjligt att köpa, det är helt ute att köpa klistermärken så nu har jag köpt silverstjärnor utan klister, så det blir att använda limstift. Som tur var hittade jag klistermärken i form av röda hjärtan som Trollungen och jag kan ha som kramar och pussar. En fika på Slingerstigen, efter en ytligare en promenad med Hunden, simskola för Trollungen och kvällsmat har jag också hunnit med. Nu återstår att packa, duscha efter konstens alla regler, bädda rent och se till att inga djur kommer in i biblioteket, där jag ska sova i natt, sist men inte nog så viktigt ska Maken få ta några kort innan jag tar reda på mina mått, så jag sen kan se hur mycket jag minskar, kan vara bra att ha när det känns tungt och som att inget händer...

3 kommentarer:

Kattis sa...

Håller tummarna att allt går som det ska.

Kattis sa...

Håller tummarna att allt går som det ska.

Tina sa...

Tackar för omtanken! Det har gått bättre än bra. De kunde göra en titthålsop och jag får nu dricka så mycket jag orkar. Imorgon kommer Maken och Trollungen och hämtar hem mig.