2010-09-03

Fredagsmysfika

Det börjar märkas i kroppen att jag inte tagit någon medicin sen i måndags, stelheten blir värre och värre för varje natt som går, värken tilltar och jag har nedräkning, den 7:e närmar sig med stormsteg. Trots att jag har ondare och är stelare så mår jag riktigt bra, har kommit över matnojan, och tycker inte synd om mig själv när Trollungen eller nån annan mumsar på nått smarrigt. Idag blir fredagsmysfika på Slingerstigen, ska baka lite nya muffins och ta med, kan även bli ett paket glass om Trollungen är sugen på det, själv hoppas jag på en cappuccino, med kanel på skummet. Vet inte hur jag hade klarat de sista veckorna utan mina besök på Slingerstigen, det är ett andningshål som jag är så glad att jag funnit, tackat Singelmamman för det; Tack!

Inga kommentarer: