2010-09-11

Hemma

Trollungen fanns plötsligt i korridoren på avdelningen igår, straxt bakom kom Maken och det betydde att det var dags att lämna Torsby med mina 6 plåster på magen. Hade turen att min läkare kunde göra en titthålsoperation och slapp på så sätt en stor bukop. Operationen har gått bra och jag mår mycket bättre än jag vågat hoppas, visst hade jag lite lågt blodtryck när jag vaknade men då det varit det ända jobbiga hittills så är jag mer än nöjd. Nja det var jobbigt dagen efter, man bara får dricka 500 ml den dagen och det hade jag med lätthet gjort före 12 och då hade det varit 20 timmar till som jag fick börja dricka obegränsat, så det gällde att snåla, men när detta varit mina problem hittills, ihop med att mina leder skriker efter sina mediciner, så kan jag inte klaga. När det gäller lederna får jag nu börja med alla mediciner, utom sprutorna så jag är på god väg att vara åter på banan.

Vill passa på att tacka alla som sänt mig en tanke, ett lycka till, som hållit tummar och tår och kommit med glada tillrop, mm mm, ni gör min resa så mycket enklare och jag tycker så mycket om er. Tack!!!

Inga kommentarer: