2010-11-19

Fredag

Så har det snart gått en vecka till, det är otroligt hur knepigt det där med tid är, varje dag har varit lång, mycket pga onda leder och ändå går det så himla fort. Idag har jag ätit frukost med Fru Hockey och fredagsmyset ska vi ha med Singelmamman och hennes småtroll, så dagen idag är en bra dag. Ska snart hämta Trollungen och sen är det tänkt att vi två ska hitta nått snyggt till mig, ska på kalas imorgon, nästa helg är det Makens tur att bli firad och helgen där på ska Maken och jag på fest. Så nu är det bara att leta reda på nått som passar både mig och plånboken. Gillar inte att köpa kläder, men det är ju bra att ha nått att ta på sig och nu närmar jag mig -20kg vilket gör att allt i garderoben är för stort, ett positivt problem men ack så tråkigt.

Inga kommentarer: