2010-11-10

Höstlovet i bilder

Det var ett tag sedan jag laddade upp lite bilder,
så här kommer några från höstlovet.

Trollungen tillhör inte de som växer snabbast men
i år fick vi förnya garderoben inför spökfesten...


Denna tand ligger nu i burken för tappade tänder,
den följdes snabbt av ytligare en, så nu saknas
det även en i överkäken.


Trollungen älskar att få besöka museet och inte
nog med att hon och jag var där under lovet och
fick åka dit med fritids också.


Men bäst av allt på lovet var ändå besöket av
Mams/Mormor, det tycker både jag och
Trollungen, fast lite trött blir jag då jag
ständigt får höra att Mormor är så mycket
bättre på att borsta hår.


Hunden och jag för ett krig just nu, men jag
är på väg att kapitulera, hon får väl kudden,
jag får skaffa mig en ny. Hunden är en slug
en, kudden hämtar hon när jag inte är hemma
och släpar till den plats hon anser vara rätt
plats...

Inga kommentarer: