2008-11-27

Biltrubbel

Vi är just nu ägare av tre bilar, eller Maken är det, en är helt kass och den ska vi sälja bara någon vill ha den och hämtar den. När den gick sönder köpte vi en ny som funkar, som det finns lite småplock att fixa med, men sånt hör ju till. Idag skulle Maken ta SAABen till jobbet och jag skulle ta den nya, när jag ska på mötet med FK, chefen och företagsläkaren, vad händer, jo den startar inte. Så nu har vi två bilar om står, när det gäller SAABen så tror jag att det handlar om batteriet och att bilen inte är körd på länge. Nu återstår bara att jag ska ta mig till Hammarö och mötet, som tur är ska Farmor hämta Trollungen vid 13, så jag räknar kallt med att jag får åka med dem. Sen hoppas jag på mer tur och att mötet blir bra och att vi sedan kan fixa bilen. Ska hämta Mams imorgon vid lunch och det vill jag inte missa...

Inga kommentarer: