2008-11-19

Infektionskänslig

Hatar detta väder, eller mer rätt jag hatar när vi har olika väder dag från dag. Jag mår bäst när vi inte har täta väderomslag, när det inte är fuktigt, för varmt el för kallt... Just nu har vi haft en dag med minusgrader och nästa med regn och flera plus... för att sen ha kallt igen för att vakna upp med minusgrader... Mina leder mår inte bra av detta och mitt humör påverkas oxå. Min nya medicin gör att jag är piggare och att jag nästan helt slutat med värktabletter, jag har lika ont nu som innan sprutorna, men jag tar inga tabletter så sprutorna hjälper. Det kan ta upp till 6 månader innan jag har fått full effekt. Värk kommer jag alltid att ha och jag kommer att vara extra känslig för infektioner... Just nu mår jag kass i lungorna, får se om det blir värre i så fall måste jag nog träffa en doktor, men än så länge funkar det så länge jag är stilla och dricker te...

Inga kommentarer: