2008-11-26

Pusslande

Det är inte ofta som det händer men denna vecka hopar sig det, det är typiskt oss, idag ska vi på utvecklingssamtal och då måste vi ju se till att någon tar hand om Trollungen (ett stort tack till Kompisen Hs mamma), hunden ska jag köra slut på så att hon sover sött. Igår var det storhandling, Trollungen ville inte bli med så hon blev med Kompisen H hem, jag sprang genom MAXI, ca 1500:- senare fick Maken, som passade vovven, komma in och lösa ut mig, Imorgon ska jag träffa FK, min chef och företagsläkaren, jag hoppas farmor kan hämta Trollungen, hunden får sova i bilen, Maken ska med. Dessutom hade vi lyckats boka in klipptid för både Maken och Trollungen, men den får vi ta nästa vecka... Förutom dessa måsten ska vi få besök och ha kalas och det ser jag verkligen fram emot. Samtidigt är jag förvånad över att jag inte är helt färdig, att min kropp gör ont är jag van vid, men jag är inte van vid att vara pigg dagen efter jag storhandlat, det tackar jag Enbrelen för.

Inga kommentarer: