2009-01-13

Bättre sent...

Så har jag startat min kamp mot övervikten, igen... Men skam den som ger sig och jag har allt att vinna och inget annat än en massa cm runt magen att förlora. Startade redan igår och än så länge går det bra, maten är god, promenaderna med Hunden trevliga, men om det gett något på vågen vet jag inte. För när jag skulle ställa mig på denna hatade pryl så funkade den inte, först fick Maken en skopa, trodde han glömt att byta batteriet, men nä, vågen är sönder. Snäll Make har jag, så igår skulle han köpa en ny våg, det föll på att han glömt kortet, men jag satte igång i alla fall, och jag har använt måttbandet så om nån vecka hoppas jag att jag kan skriva minus en och annan cm. Maken har lovat att ha en våg med sig hem idag så jag kommer att väga in om än lite senare än jag tänkt...

Inga kommentarer: