2009-01-26

På bättringssvägen

Så var det måndag igen, och denna gång känns det lite jobbigt, jag har som vanligt drabbats av en släng av åldersnoja, och nu är det snart dags att ta ett sånt där steg igen, när man ska vänja sig att det inte börjar på 3 utan 4... Men en kompis påpekade att jag denna gång fixar det bättre än när jag skulle fylla 30, och jag är nog inne på samma sak, men det är jobbigt att fylla de år som slutar på 0. Annars älskar jag att ha kalas, tycker om när huset är fullt med folk och att ha anledning att bjuda nära och kära på något gott, och denna gång väger det nästan jämnt så vem vet om tio år kanske jag rent av ser fram emot att fylla år...

När det gäller hur jag mår, förutom min släng av "noja" så är det bra mycket bättre, men provtagningen får vänta, det lyser en röd lampa när jag startar bilen och det tutar och har sig så jag vågar inte köra en meter. På reumatologen har de att göra, för telefonkön är full och jag uppmanas att försöka igen senare...

Inga kommentarer: