2009-01-24

Skov

Denna vecka har jag tillbringat i sängen eller i soffan, jag har sovit i stort sett hela tiden, jag har inte orkat läsa eller gå ut med Hunden, trodde först att det handlade om influensan, men nu lutar jag åt att det är ett skov. Jag har ont från hårrötterna till tånaglarna, och så var det när jag väntade Trollungen, det började som influensan men visade sig vara mitt första riktiga skov. Nu har jag lika ont som då, och jag har varken feber eller hosta så på måndag blir det ett samtal till Reumatologen och provtagning på vårdcentralen. Det kan ju verka knepigt, men jag är glad över denna utveckling, det är lättare att leva med den värk man är van vid än att ligga nerbäddad i feber och hosta, dessutom smittar jag ju inte och det är bra för nästa lördag smäller det, om än några dagar för tidigt...

Inga kommentarer: