2009-11-17

Fråga som inte fått ett svar

Var till sjukhuset idag och råkade få höra en som jag tror mamma säga till sin son(av kläderna att döma; "Har du sett vad mycket folk och människor" var av sonen fundersamt sa: "Vad är vad?" Med ett stort leende lämnade jag och några till sjukhuset, men har inte kunnat sluta fundera på vad mamman menade och ångrar att jag inte drog fötterna efter mig så jag fick höra vad hon svarade.

Att det är skillnad på folk och folk har man ju hört och förstått, men jag hade velat höra hennes förklaring, för killen var så där en 4 år och de nöjer sig inte med ett halvdant svar. Är glad att det inte är jag som förväntas svara, men önskar att jag hade ett bra svar på det hela, för som det är nu funderar jag ju på det och vet ju varken vad hon menade och vad hon svarade.

Inga kommentarer: