2009-11-29

Kalas

Så har vi då firat Maken, han fyller 40 på tisdag, men vi hade kalaset igår. Som alltid var det jobb in i det sista och som vanligt när Gudmodern är här fick vi otroligt med hjälp av henne. Jag var lite orolig att jag skulle bli liggande, då jag hostade och nös hela natten innan, men man kommer långt på vilja och jag stod pall, tyvärr fick Gudmodern migrän men hon piggade på sig och kunde vara med och fira fram på kvällen. Vi blev runt 45st allt som allt och jag tror nog Maken var mer än nöjd med dagen.

Ett STORT tack till ER alla om var här och gjorde dagen till ett fint minne!!!

Nu är det dags att plocka fram adventsljusstakar, stjärnor och annat pynt, Trollungen har klätt sin gran och efter maten är det julskyltningen i Forshaga centrum som står på programmet, innan vi ska köra ner Gudmodern till bussen i Karlstad.

Inga kommentarer: