2009-11-06

Hemma bäst

Så var jag då hemma igen, efter att i 4 veckor tränat och bott på sjukhuset är nu Ruma Rehab-perioden över för denna gång, och för första gången är jag mycket bättre när jag åkte hem än när jag kom och än bättre är att mina värden nu är så mycket bättre att både sjukgymnast och arbetsterapeuterna är förvånade. Själv är jag glad över att må så här mycket bättre, även om jag inte riktigt vågar lita på det och måste bromsa mig, för jag får inte ta i för mycket nu. Men jag kommer i alla fall att njuta av att vara så här pigg och av att vara hemma. Är mer och mer hemkär, det är kul att åka bort, träffa nära och kära, trivs i Örebro, Kumla, Ånnaboda och på en rad andra ställen också, men det är bara så att borta bra men hemma bäst. Inte blir det sämre när det i ugnen står en Jansson och glöggen snart är drickvarm...

Inga kommentarer: