2009-12-30

Mellandagar

Maken har jobbat och jobbar även denna dag, han kunde bara vara ledig 23:e och inte blir han ledig efter nyår som han brukar, nä då börjar han sin nya tjänst med ett årsbokslut, ska bli skönt när lönen kommer, den blir i alla fall något bättre. Vi ska dessutom skriva om bolån i början av nästa år, vilket borde betyda mer pengar över till annat...

Trollungen har varit på Hammarö, det började med att hon skulle vara några timmar hos "Faster A" i måndags, men det slutade med att hon sov hos Farmor och Farfar och kom hem i går kväll. Känns bra att hon vill vara där, speciellt nu när jag varit sjuk, jag har fått vila och hon har haft kul.

Vädret har varit fint, strålande sol, massor av snö så det hade kunnat varit kanon, men varför ska det vara det, idag har vi -24 på termometern, det är för kallt för att åka pulka och leka i snön, så det får bli TV, film och spel denna dag.

Imorgon är det årets sista dag och som vanligt har jag lite ångest inför detta att vi ska börja ett nytt år, vet inte varför, men jag tycker inte att det är något att fira, men å andra sidan gillar jag att träffa vänner och ha en trevlig kväll så jag får fokusera på det.

Hoppas alla får ett kul slut, en bra början och ett fantastiskt 2010!!!!

Inga kommentarer: