2010-01-01

2010

Så har vi då bytt ut 9 mot 10, denna gång gick det riktigt smidigt, vi var här hemma med några vänner, åt massor av god mat, drack gott till, sköt raketer och njöt av att det bara var minus 10 och snöade. Jag brukar tycka att nyår är en jobbig tillställning, men nu fokuserade jag på att vi träffade vänner och hade trevligt, jag tycker fortfarande att nyår inte är nått att fira men mitt löfte till mig själv är att försöka se möjligheterna i stället för hindren och ska jag leva efter det så gäller det även nyår.

Så mitt råd till alla där ute är att inte se några hinder, utan se alla möjligheter till att göra 2010 till ett år värt att minnas. Visst kommer vi alla att stöta på trubbel och tråkigheter med som Alfons farmor säger, man måste ha tråkigt, för hur skulle man annars veta när det blir kul...

Inga kommentarer: