2010-10-07

Sjukläger

När Trollungen väl börjat se Winxfilmen så såg hon den tre gånger på raken, den första gången satt vi tätt tätt ihop i soffan och den var så otäck, andra gången såg hon den själv men fortfarande i samma rum som jag var i, sista gången såg hon den i sitt rum, och idag har hon sett delar av den, för nu väljer hon favoritscenerna...

Trollungen är fortfarande hängig, även om hon just nu spelar rock på sin gitarr, hon hade över 38 grader när Maken kollade tempen innan han gav henne Ipren och for till jobbet, men hon äter som en häst och allt är fortfarande diffust.

Själv konstaterade jag att jag inte går ner så fort som jag önskar, men jag minskar, och jag har tur för jag har fått och lånat kläder av två vänner och det är med glädje och viss stolthet jag konstaterar att det nu bara står ett ensamt L på storlekslappen...

Inga kommentarer: