2011-08-18

Provtagning mm

Kortet är taget för ca ett år sedan

Idag fick jag börja dagen utan tabletter, frukost och vänta på att det skulle bli min tur i ett fullt väntrum på VC. Det var dags för provtagning inför en telefontid i början av september, då det då gått ett år sedan operationen. Kan inte klaga på nått, det står M i jeansjackan och 38 i byxorna jag har på mig idag och det är bra mycket mindre än jag trodde att det skulle göra på ett år. Läkaren har sagt att det tar ca två år att komma "i mål" och jag är nästan där. Enligt läkaren vara jag där redan efter 6 månader så det ska bli intressant att se vad han har att säga när han ringer.

Fick samma "labbassisten" som jag haft varje gång när det ska vägas och mätas och hon häpnade när hon såg mig, men på ett positivt sätt, och frågade hur många smörpaket det är nu. Kunde glatt berätta att det är ca 80st, eller ca 40kg, det är svårt att förstå men jag brukar räkna smörpaket på ICA och då blir det än mer obegripligt, men ack så nöjd jag är.


När vi åkte Pariserhjulet på Liseberg förra veckan.

Inga kommentarer: