2011-08-06

Vart tar tiden vägen?

Det är nu bara 1,5 vecka kvar av sommarlovet och vi har inte gjort hälften av allt jag tänkt. Visst har vi hunnit med en massa och på måndag åker vi till Göteborg och de två obligatoriska Lisebergsdagarna. Men Båtbussen, Maribersskogen, Charlottenbergsbesöket, träffa Morfar och en himla många fler saker är ogjorda. Några lär vi hinna göra, andra hinner vi med under hösten och det viktigaste är att Trollungen är nöjd med sitt lov och nu börjar längta efter skolan och vardagen igen. Att jag älskar vardagslivet är ju ingen hemlighet och jag prioriterar ju som ni vet att först och främst orka vara mamma och med min nacke har det varit allt annat än lätt denna sommar. Att pussla ihop träffar och resor är inte heller lätt och jag hoppas hinna få till ett poolparty, men där är det ju vädret som spelat oss en massa spratt...

Inga kommentarer: