2011-12-13

"Allt är möjligt"

Skulle inte gå med i Facebook(FB), höll emot länge, men är glad att jag lät mig övertalas, många gamla vänner har jag återfunnit och nya har tillkommit, och det är ett otroligt bra sätt att hålla kontakt med nära och kära.

Spela dataspel har jag gillat sen min Morbror T kom hem med dator och kassettband med massa spel på, nu spelar jag på FB, och även om det inte blir så mycket pga nacken så finns det alltid där.

Vinna på lotteri det gjorde jag som liten, vet inte hur många paket kaffe jag vann med morfar när vi var till Kil (Närkes Kil) och handlade, men många blev det. Nu på slutet har vinsterna lyst med sin frånvaro, men jag har ju vunnit Makens hjärta så jag är mer än nöjd. Vi har ju även fått Trollungen, och har två trevliga djur, även om Hunden mer är en get och Katten ständigt avslöjar om jag har ont, så har jag fått mycket av det jag drömde om. Därför blev jag väldigt glad när jag via FB vann ett par nya glasögon, och det var verkligen nått jag behövde, för någon månad sedan, eller det hr nog gått över två. Idag låg det en ny vinst i brevlådan, ett smycke, jag visste att jag vunnit ett men inte hur det skulle se ut, och nu vet jag inte om jag gillar fram eller baksidan bäst. Med andra ord jag vann två smycken i ett, det är vad jag kallar ett guldkorn.


Bilden har jag "lånat" här.

Inga kommentarer: