2012-01-22

Helg

Igår hade jag och Trollungen en mamma-dotterdag, en ljusglimt att lägga till samlingen, ihop med "Lillbusen" hans mamma och några syskon. Vi var till Nöjesfabrikens/Leklandet, och sen åt vi på McD, innan vi släppte av "Lillbusen, hans ena bror och mamma vid LLA. Jag hade inte fixat att stå och se en hel hockeymatch och tror inte Trollungen har ro till det ännu. Väl hemma blev det soffhäng, och en bra avslutning på en dag vi gärna gör om, men då vill allt Maken bli med, så då blir det två bilar...



Idag har Trollungen och jag bakat chokladmuffins, med vanligt vetemjöl, efter önskemål av Trollungen, hon anser att de blir så mycket godare än glutenfria, så jag har tagit fram en bulle ur frysen till mig. Vi får nog fikabesök vad det lider och då vore det ju tråkigt om jag inget fick att mumsa på.

Inga kommentarer: