2012-01-14

Oförklarlig feber

Nu har febern kommit och gått sen i måndags, men fortfarande är det det enda symtomet, så det är till 99,9% pga reumatismen, men tröttsamt oavsett anledningen.

Idag blir det soffläge och mycket sport på TV, ska snart fixa en kopp Latte och se om det finns något gott till, finns choklad så jag går inte lottlös i mitt letandet, men är sugen på kexchoklad och är inte säker på att skåpet har det att erbjuda.

Imorgon spelar Trollungen innebandy på Öa, men det är så tidigt att jag hoppas få se några kort på det i efterhand, min kropp vägrar fungera så tidigt att jag skulle vara där 8.30. Men på eftermiddagen hoppas jag på en trevlig stund hos "Lillfisen" som har kalas. Dessutom är det tulpanernas dag så vem vet jag kanske får en bukett, det är vardagslyx och det står allt en på bordet nu...

Ta vara på de små guldkornen, det krävs att hitta många innan man har till en tacka...

Inga kommentarer: