2012-01-16

Ny vecka

Måndag, en ny vecka, nya dagar att fylla med minnen finna ljusglimtar och leta efter guldkorn står inför vår dörr, det låter ju hoppfullt och jag ska försöka leva efter det. Men då ska det tekniska fungera, just nu är det min mobil som inte vill skicka bilder och det retar mig, men det är ju ett I-landsproblem så jag har beslutat mig att bara låta det reta mig en kort stund.

Annat som retar mig är att det ska vara så svårt att snart vara 8 och ha sådana prestationskrav på sig själv, att vi fortfarande inte fått iväg några av de julklappar som ska gå via den gamla vanlig posten, den räknas väl snart som en kvarleva och K-märks. Trollungen blir aldrig klar och tycker dessutom att jag ska veta hur det ser ut hos folk jag aldrig besökt så hon ritar "rätt". Men nu närmar det sig, hoppas få iväg det innan veckan är slut...

Inga kommentarer: