2012-01-10

Mycket nu

Så var lovet slut och det passade både mig och Trollungen, jag har feber, förmodligen pga reumatismen, då jag inte har nått annat symtom och Trollungen längtade tillbaka till skolan och vardagen.

Trotsade febern och var till AF på möte, jag hade gjort det jag skulle, det hade inte handläggaren, men det hade jag inte väntat mig. Men jag fick ett samtal när jag var där som var "jobbrelaterat" och det lät lovande, så nu ska jag försöka formulera ner mina idéer på papper och sälja idéerna och att det är jag som ska ha jobbet. Så ni som följer mig här, håll tummar och tår, blev i alla fall erbjuden att föreläsa på en "möjlighetensdag" i vår eller sommar och det tackade jag ja till utan att blinka.

Febern håller i sig och det är nu dags för en näve piller och sen byte från soffan till sängen. Men väntar på att Trollungen ska somna så att jag får plats...

Inga kommentarer: