2007-09-12

1 X eller 2

Vaknade rätt så pigg idag, vist hade jag ont, speciellt i nacken och rygg, men jag var pigg och det är det länge sedan jag kände mig. Måste medge att jag inte riktigt fattade vad det var jag var, men jag har under dagen kommit på att det var pigg jag var...

Nacken har jag ont i för att jag igår när vi hade avslappning låg vid ena fönstret och där drog det kallt, och jag hade ju badat innan så håret var blött, så nu värker nacken. Men jag har kommit på ytligare en sak på listan över hur Landstinget i värmland kan spara pengar: Täta fönstren.

Trollungen var här igår, hon underhöll en massa genom att ligga under en soffa och sjunga. Det kom nämligen fram en kvinna idag och sa att hon hade varit glad hela kvällen efter att ha lyssnat till våran trollunge. Maken var med han oxå, och det är så kul att ha dem här, kvällen går så mycket fortare, men det blir tomt när de åker igen.

Nu har vi tränat och pysslat klar för idag, i alla fall enligt schemat, kan hända att jag tar tag i korten som ska sättas in i ett album till trollungen, men jag har inte bestämt mig ännu.

Vi avslutade dagen med en tipspromenad, så nu ska jag ut på nätet och kolla om jag kan finna svaren, eller i alla fall argument för varför jag svarade som jag gjorde, är säker på att i alla fall en i gruppen kommer att ha en massa synpunkter, men med glimten i ögat. Så nu ska jag samla argument så att jag kan komma med inlägg, eller så ska jag se om jag kan boka en tid på ortopedtekniska, så jag får inlägg där...

KAB

Inga kommentarer: