2007-09-11

TENS

Idag har det hänt saker, jag har fått mig en ny apparat, en som gör att smärtan försvinner, om en bara för en stund, men skönt är det. Dagen började med att maken kom med kort och citron, det sista för att vattnet smakar så illa så nu lurar jag mig själv för att få i mig vätska. Sen var jag till sjukgymnasten och och där fick jag denna underbara lilla apparat som gör att jag slipper ha så fasligt ont i ryggen. Men jag slipper det kletiga och jag behöver inte ligga still när jag använder den. Tekniken har gått framåt, annat var det förra gången jag hade turen att få låna en TENS-apparat, då var man tvungen att smeta på nån blå kletig sörja och sen fick man snällt ligga still. Nu har man självhäftande plattor och det gör livet så mycket lättare.

Har jag tur så kommer maken och trollungen ikväll, jag längtar så jag tror jag blir tokig, tokigare skulle den söta gubben säga. Det är nämligen en massa tanter och så en stackars gubbe som är med på detta här jag är på. Fast så synd om honom är det inte, han har det rätt bra han, om jag får säga vad jag tycker, och det får jag ju, det är ju min sida detta...

Inga kommentarer: