2007-09-05

REHAB

Så var det då dags, eller mer rätt sedan i måndags är jag igång och tränar, tränar och åter tränar. Förutom träning så är det mat och terapi och så lite mer träning. Man skulle kunna tro att man efter så mycket aktivitet så sover man gott, men ack, så bra har jag inte haft det. Första natten var det väl ok, jag var i alla fall pigg när det var dags för frukost. Idag är jag allt annat än pigg, men så har jag inte sovit mycket i natt, hade inte sovit en blund när kl var 3 och sen slumrade jag väl lite till och från men 5.45 då var det helt kört. Hade kunnat gjort vad som helst för att få gå och lägga mig efter frukost men så blev det nu inte utan det var arbetsterapi och parafinbad som gällde. Som tur är att det trevliga människor som är med på denna REHAB-träning så jag överlever nog. Efter handbadet var det dags för pyssel, och där hade jag dålig insperation, men det blir nog bra när det blir klart, nån present till tollungen ska jag nog få till och en och annan julklapp kan det oxå bli. Passade på att visa mina fina pulsvärmare, så nu har jag två beställningar till mams, och så var det nån som vart sugen på en poncho...

Nu längtar jag efter maken och trollungen, jag tror att det största problemet under dessa 4 veckor kommer att bli min längtan, men ikväll kommer de och det ska bli så skönt att få krama om dem, klockan går bara så himla sakta...

Inga kommentarer: